Dün bogazlarim kızarmıştı. Bugün şişmiş ve öyle bir dolmus ki konuşamıyorum oksuremiyorum , yutkunamiyorum bile.
Ballı çay iciyorum bana mısın demiyor . Rezene içtim gene yumusamadi 😓
Oğlum da sesime gülüyor 😂 oyun yapıyorum sanıyor sıpa 😂 konusayim diye gözümün içine bakıyor .
Ne tavsiye edersiniz ne yiyip içeyim 🙄🙄