Herkese merhaba ☀️ 6 aylık bebeğim var. Doğduğundan beri arada yüz üstü yatırmaya çalışıyordum ama hiiiç sevmiyor ve sürekli bağırıyor ağlıyor. Önüne bir şeyler de koydum ama nafile 🤦🏼♀️ Oturmaya 4,5 aylıkken başladı ama katiyen yüz üstü yatmıyor ve sırt üstü yatarken dönmeye çalışmıyor. Bu durumu benim gibi yaşayan anneler var mı? Lütfen deneyimlerinizi yazın 💜