Prensesana Bebeğim doğum kilosu 2940 şuan 4 ay 4 günlük kilosu 5400 gr doktor çok az dedi 😒sizin bebişlerinizin kilosu nedir benim bebeğim kız bu arada
1ecrinmeselesi Prensesana 2920 doğdu kızım. 2 ay 5 günlük ve 4 kilo maalesef sütüm yaramadığı için kilo alımı çok yavaş. Mamayla destek veriyoruz. Mama yiyeli baya topladı çok şükür. Doktorunuz mama tavsiyesinde bulunmadı mı?
cnsgrn Prensesana bizde şuan 4 ay 5 günlügüz 24ünde kontrolümz. En son 3 ay 10 günlükken gttik kontrole o zaman oglum 6700dü. Sadece anne sütuyle besleniyo. Dogum kilosu da 3.135 şişlikler inince 3.050ydi
Buseasel8 Prensesana hiç canını sıkma. Başkalarının çocukları kilolu olabilir, başkalarının ki zayıf olur. Benim kızımda aman aman kilolu değil. Az buluyorlar ama sağlıklı olsun bişey istemem. Zaten minyon ve zayıf doğdu, bu çocuktan aman aman toplu olmasını beklemesin doktor. Midesini ne kadar alıyorsa o kadar içiyor. Sağlıklı mı sağlıklı ona şükret kuzum:)
yagizinannisi Prensesana tek günde 2 kere mama veriyorum ama şimdi alerji çıktı 15 gündür de ishaldik onlar baya etkiledi bizim ilk 2 ay güzel kilo almıştı
Yozgeaktas Merhaba , Benim kızımda 3320 doğdu, birinci ay kontrolüne gittik 4620 olmuş .Anne sütüyle besleniyor, doktor gelişimi çok iyi gittiğini söyledi.
MISRA2021 Prensesana Bence doğum kilosuna göre norml zaten ek gıdaya az kalmış şimdi mamaya başlarsanız sizi emmeyi bırakır bebekler birden büyüme atağı yapıyorlar sonra duruyolar benim kızım bir aydır aynı kiloda ama doktor kilosu norml dedi havalar sıcak emmiyor pek.1 yaşına geldiğinde doğum kilosunun 3 katı olması yeterliymiş yani 8 buçuk 9 kilo olsa 1 yaşında norml.şuan 4 aylık diyorsunuz 8 ayda geri kalan eksiği tamamla merak etmeyin. bazı doktorların kilo takıntısı var her bebek farklıdır
LamRa Prensesana benim erkek4 ay 14 günlük 4 kilo dogdu şuan 6 kilo ben napayım kendime Sizinki iyi bence
Ates_mami Prensesana bence gayet iyi. Küçük oğlum da 2905 dogdu. 10 gün sonra 8 aylık olacak. En son 6.ayda tartıldı. 6 kg civarıydı. Yemiyor kilo aldıgını da düşünmüyorum. En fazla 6,5 falandır şuan. Doktorumuz kilosu iyi ek gıdayı zorlama diyor.