Doğdu doğalı meme savaşımız vardı zorla emzirirdim hatta çoğunlukla mama yiyordu .Şimdi 7,5 aylık oldu ve memeyle barıştı ,reddetmiyor.Bugün memede uyudu çok şaşırdım normalde bebek arabası ya da hamakta zorla uyuturdum .İşe başlayacağım diye zaten üzülüyordum şimdi bir de meme düşkünlüğü başladı .Off off niye her şey bu kadar zor