Aynı durumu şuan bende yaşıyorum antibiyotik bize de verdi bende istemiyorum kullanmayı burda bende sohbet açtım ama boşuna kimseden ses çıkmadı ben ara ara zeytin yağı iciriyorum burun akıntısı içinde aspiratör ile temizliyorum o kadar çok ağrısı olursa parol surup veriyorum.