Kuzeyimmm Selamlar annişler iki buçuk ay önce spinal sezeryanla Doğum yaptım. Doktoruma spora ne zaman başlayabilirim (aletli plates,mekik, fitnes) dediğimde 6 ayını doldurduktan sonra dedi. Sizler ne zaman başladınız acaba?
Kaveda Kuzeyimmm 4 ay 12 günlük bebişim daha bende başlamadım sürekli yiyorum doğumda verdim lohusalikta ye aman süt olur ile geri aldım ek gıdaya geçmeyi sabırsızlıkla bekliyorum 😣
[silindi] Kuzeyimmm bebeğim 5 aylık haziran gibi havuza yazılacağım tekrar hamileliktede aktif yüzmüştüm özledim ama bir süre zorlamamakta fayda var iç katmanların iyileşmesi zaman alıyor çünkü süreci hızlandırmak adına protein temelli beslenmeye ağırlık verebilirsiniz doku tamiri açısından
KaSeAy Kuzeyimmm 3 aylıkken başladım ben ama eskisi gibi yapamadm başlarda hemen yoruldm 15-20 dk da bıraktm yormadm kendimi. Şimdi neredeyse eskisi kadar uzun yapabiliyorum 4.5 aylık oğlum
Hacerr7 Kuzeyimmm benim doktorum sezeryandan 3 ay sonra başlayabilirsin demişti ama mekik çekince karnımın içi yanıyordu o yüzden yapmadım
Kuzeyimmm Kaveda bende süt olmadı maalesef o yüzden çok abartmadım ama Doğumdan kajan 9 kilo var halihazırda.
Nmet01 Bende 2 buçuk ay oldu spinal le dogum yapali. Valla cok kilo aldim spor yapmaya izin vermiyorlar ama ben 19 lt damacanayi taşıyorum. Kendime hic acimiyorum inşallah ic dikislerde sorun olmaz 😔
smsmzyc 3 aylık olmamıza az kaldı ama spor yapabileceğimi hiç sanmıyorum , karnımın içi hala acıyor🤦🏻♀️
bluem Kuzeyimmm bn bugun sordum 2 ay oldu dogum yapali yapabilirsin spor dedi mekik barfix cekebilirmiyim dedi tabi dedi
Bussrraaa Benim doktorum da 2ay sonra yapabilirsin dedi. Bugün yaptım spor zorlamadım çok fazla bi acı da hissetmedim karnımda.