Seldasyr Bitez köftecisi sahibi eşimin yakın arkadaşı. Beni de tanıyor da adamın şimdi adını hatırlayamadım. Evet genel olarak artık herşey pahalı. Bir günde ödedik. Hamburger falan en kıytırıgı 100 TL den başlıyor. 2 yetişkin 2 çocuk. Yemek olarak hamburger onun dışında işte sürekli bişeyler içtik. Kola su gibi gibi. Çocuklar dondurma istiyor alıyorsun. Orda sahildesin ya bişeyler içiyorsun haliyle. Yani Bi gün öglen sahile gideyim denize gireyim desen 500 ü kafadan çıkarman lazım. Geçen yıl falan biz aynı şekilde 200 falan öderdik. Bu sezon genel olarak çok pahalı