duruberen1605 3 aylık bebeğim var burnu tıkalı bi türlü açılmadı serum fizyolojik ve burun aspiratörü kullanıyorum ama yok yine tıkalı dün gece baş ucuna soğan koydum fayda etti ama nereye kadar soğan ? öneriniz var mı başka
Cemrex duruberen1605 youtbe da bebekte burun tıkanıklığı nasıl geçer di bir video var osman gönüla dr göstererek anlatıyor . Ben onu yaptım hemşireye sormustum serumfizyolijik ve şırınga ile yıkayın dedi. Korktun ilk 2 3 sefer titrey titreye yaptım ama bebek çok rahatlıyor her hafta 2 kere yapıyordum
4mevsim_1esila duruberen1605 hava makineleri varya canım ondan al evde hava verin ilk önce doktora danis tabiki cortair diye bir ilaç var hemen aciyor
Bursa1628 duruberen1605 serum fizyolojikle temizleyin günlük ama yatırın bebeğinizi kafasını sabit tutup genizlerini de fizyolojik su gidecek şekilde temizleyin sonra hemen düz çevirin hem ağızdan akıyor hem burundan bir coldmix damla var yakasına damlatın 1 damla çok güzel açıyor solunum yollarını doğal
duruberen1605 Cemrex ya biliyorum onu ama cesaret edemedim sağlık ocağında falan yapmaz mı ki ebe acaba bize öyle bişey lazım aslında minnacık burnunda pislik bitmedi çünkü
Cemrex duruberen1605 saglikocagida yaparbenceama düzenli götürebilcekmisinkz siz ogrenseniz daha iyi bende cokkorkmustum çocuğa bisi olur falan die ama ssglikocagi hiç korkma o kadarcık şu ciğere kaçmaz dedi ve çok etkili. 2 3 yapmada el ayak titriyo ama sonra alışıyorsunuz ♥️
4mevsim_1esila duruberen1605 birde zeytinyağı sarımsak ez ayağının altına sur canım açar gece yatarken soğan köy basucuna
duruberen1605 4mevsim_1esila şu sarımsak zeytinyağını büyük kızıma yapmıştım öksürük için kesinlikle çok işe yaradı ama küçüğüme yapmadım bir ara ev lahmacuncu gibi kokuyordu bi odadan soğan bi odadan sarımsak kokusu :D neyse artık iyi olsunlar da kuzular
duruberen1605 Tüm önerileriniz için çok teşekkür ederim serum fizyolojik olmazsa olmazımız anladım ki :)