Hayırlı uğurlu olsun ama emzirmeyin bence çünkü hem karnınızdaki bebek için hemde 4 aylık bebeğiniz icin tehlikeli zehirliyebiliyo o yüzden bence aptamil kullanın en iyisi o benimde 1.5 yaşında bebeğim var bende bir sure mama kullanmak zorunda kaldım diğer mamaları hep çıkardı ama aptamil i beğendi ben aptamil öneririm