Çevremden duyduğum kadarıyla kadınlar genelde ilk çocuklarında her konuda özellikle beslenmede doktorun dediğinden çıkmıyor, araştırıyor öğreniyor ve uyguluyor. Mesela ilk çocukta ek gıdaya püre gibi besinlerle başlarken ikinci de yavaş yavaş kendimiz ne yiyorsak ondan verdik diyorlar. Acaba çocuklarını büyüttüklerinde bu iki yaklaşımdan hangisinden daha memnun kalıyorlar? Aramızda bunu tecrübe eden var mı?