Birprensesannesi27 Kızlar kızım 4 ay 13 günlük kolunun altından tutup teti yap diyorum gidiyoruz bildiginiz örümcekte de gidiyor boyle olup erken yürüyen varmı🤣 boyunda kısa yürürse görünce korkarım
nursocum Birprensesannesi27 4 aylık bebeğinizi örümceğine koymazsanız iyi olur daha çok küçük ormurgası ve gelişimini kötü etkileyebilir
Vuslat23 Kız çocuguna degıl kı hareketlıyse zaten korkma sma fazla koymayın kızıma 4 aylıktı aldım bnde hıc sorun olmadı az az koyuyırdum alıstı zaten ucuyordu:)) sımdı oglum suzınle aynı koyamam testıs meselesı hıc onermıyolar normaldede bakalım:))
nursocum Birprensesannesi27 Olsun sen yinede koyma. Bebekler doğduktan sonra kemikleri oluşmaya başlıyor Allah korusun istemeden de olsa zarar verebilirsin. Anakucağı varsa ona koy önüne oyuncak koy hiç bişey olmaz yada o uyurken git tuvalete bende anakucağına koyuyordum acil durumlarda
Birprensesannesi27 BerraKrks01 napim bacım tuvalete gidemiyorum hep ayakta hep kucakta tut diyor klozet olsa birlikte giderdik🤣
nursocum BerraKrks01 Eeken tabi daha kemikleşmemiştir bile oturtulmaz bile. Yani anakucağına falanda koyabilir bizde öyle yapıyorduk zaten 5 dk dan bişey olmaz
Melekk_0720 Birprensesannesi27 6. Aydan ince bastirmayin bile deniliyor. Bence desteksiz oturana akdar acele etmeyin parmak ucunda yurume vs olut ilerde
FatmaKrbkl Birprensesannesi27 ilk aylarda o bir reflekstir zatrn sonradan kayboluyor daha sonradan da yerini bilinçli adımatma alıyor ☺️
Birprensesannesi27 nursocum ana kucagımız yok ama ana kucagında daha cokk oturmuyor mu orumcekte en azından ayakta duruyor