Dereninannesi38 Bebeğim 23 günlük sürekli alttan gaz çıkarıyor. Bu iyi bişey mi? Bazıları bu bebeğin çok gazlı olduğuna işaret diyor diyor ama rahat çıkarıyor gazını alttan
SB_ Dereninannesi38 gazını çıkardığına sevinceginiz günler gelecek Umarım hep böyle rahat rahat çıkarır
34_21_23 Dereninannesi38 dua et çıkarıyor valla benimki de öyleydi annem hep bu çocuk bu gazları çıkarmasa ne olurdu düşünmek bile istemiyorum diyordu. 2 ay dan sonra düzeldi
34_21_23 Dereninannesi38 yok canım yapıyo ama normal başlarda çok fazla yapıyordu şimdi arada bir pıt yapıyo 😀 gaz sancımız falanda yok çok şükür
Esmos26 Dereninannesi38 en güzeli ağızdan çıkarması aslında bağırsaktan çıkan en son nokta oluyor yani gaz geziyor içerde bazen sancı yapıyor ama bana kalırsa yeter ki çıksın yeri önemli değil 😅