Sofita resmen kendi bebeğimi okudum. başa döndük gece 2 saatte bir uyanmalar,uykudan yeni kalkmış ama mızmız
atak haftasındayız o yüzden böyle sizden google dan hesaplayabilirsiniz
benimki 37+4 de doğdu aslında bitmiş olması lazımdı atak haftasının ama doğduğu değil doğması gereken tarihe göre hesaplanıyo sizde bi bakın isterseniz