anna Elem27 Benimki 2 haftalikken yüzüstü yatirdigimda 1 dk kadar tutuyordu, kucagimda dil tuyarken 1 aylikken tutuyordu. Ama ben ilk günden yüzüstü birakmaya başladım, günde 2-3 defa ilk basta yarim dk, sonra 1 dk, yavas yavas artırarak.
UmayUrazMoms Doğduğu andan itibaren hatta çok şaşırmıştık bebek görmeye geldiklerinde felan sürekli kafasını tutuyordum görürlerde nazar değmesin diye 😂
Asilinannesi1 UmayUrazMoms benimkide öyle😂 doğum yaptım hemşireler gazını çıkarmayı gösteriyodu hastahanede bi baktık bizimki kafayı kaldırıo herkes şok olmuştu😂 ogünden berimde hiç inmedi kafası😂
Serrax Elem27 doğduğunda da belirli süre dik tutuyordu zamanla süreler uzadı şimdi 4 ay 28 günlük 1,5-2 aydır tam tutuyor. 3 aya kadar tutması beklenir daha erken olabilir teleşlanmayın bekleyin 3.ayı
UmayUrazMoms Asilinannesi1 ayy aynı aşırı dik kafalı bir kızım var dediğim dedik kafasını geri geri atıyor 😂