Güzel anneler kızım dördüncü ayına girdi ve 1 haftadır uyku gerilemesi var 🥱 gündüz 20 dk uyuyor geceleri saat başı uyanıyor, uykuya dalması çok güçleşti. Ayağımda sallıyorum bu arada, ne zaman geçer, nasıl düzeliyor ya da kalıyor mu bu olay. Çok yorucu oluyor onun için de benim için de herşey değişti bi anda. Önerileriniz nedir bana 😴