Kizlar oglum 2ay20 günlük Hafif öksürük ve burun tıkanıklığı var calpol veriyorum burnu içine serum fizyolojik su var onu kullaniyorum ama 4gundur ayni her hangi bir eksilme yok hala öksürüyor arada burnuda arada bi tikaniyor hafif gecirtigi icin doktora götürmek istemiyorum hastanenin pisligi fln Yapabilcegim baska yöntemler varmi yada benjm içip süte karışsindiye fln yardimci olurmusunuz