Minti_ ben verdim kendi kendine uyumayı öğrendiğinde rahatliyorsunuz tabi ki ama o eğitimi korumak cok zor, bebek bu dişi oluyor ağriis oluyor aşisi atağı derken illaki cocuga yardim gerekiyor uyurken, uyku danişmani diyordu ki asla uyanık emzirmeyeceksin asla vaktinden önce uyanırsa kendi kendine uyıyacak oyle emzireceksin, couk 5 te uyanıyor 2 saat sonra işe gideceksin gel de bekle cocugun kendi kendine uyumasini.. of her türlüsü zor ya