Merhaba canım anneler✋🏼 Size bir sorum olacak. Şu an 31.haftamda 2. Bebeğimi beklemekteyim ve süt pompasına ihtiyacım olacağına inanıyorum ( kızımda elim ayağım olmuştu çünkü) ilk çocukta kullandığımı kuzenime vermiştim o da kullandı ve sağolsun bozdu o yüzden yeni almak zorundayım ama hangisini alayım? Medelaydı bendeki şimdi fiyatı uçmuş gitmiş alamam yani ne yalan söyleyeyim🤭 uygun fiyatlı, sütüm aman aman yoktu ama benim işimi gördü diyebileceğiniz yani her koşula ayak uydurabilecek bir p/f ürünü biliyor musunuz? Şimdiden teşekkür ederim cevaplar için☺️💜