Hafsa07 Arkadaşlar dün süt ürünlerine ve laktoza alerjimiz olduğu için 1 aylık bebeğime doktorumuz relactaz verdi dün kullandım ve bebeğim çok güzel uyudu rahatladığından mı yoksa ilaç bebeğimi uyuşturdu mu anlamadım kullanıpta yaşayan var mı bu durumu