Thesra kursadsrkndyg Sebamed kullandım yalnız çok kıvamlı sürmesi zor bu sene nivea bebek olanını kullanırım mustela da tavsiyeler arasın da oda olabilir😌
Alazcns kursadsrkndyg oğlum çok aşırı beyaz tenli ben de kullanacağım araştırıyorum mustelayi çok öneren oldu.
kursadsrkndyg Deepmom sebamed ben kendım için almıstım bebkelr için olanını ama bende sivilce yaptı ama bebegme kullanmadm
kursadsrkndyg Deletedmom344 mustela banyo da kullanyrm birde pişik için bariyer krem kullanıyorm gayet memnunum ama gunes kremini bilmyrm hiç aklımda yoktu ama mustelayıda bi arastrcam tesekkuler
Twinkle kursadsrkndyg sebamed kullanıyorum kendim için çok memnunum. Fakat bebeğim için hala hangisini kullanıcağıma karar veremedim🤷♀️
Balbebek_Egemen kursadsrkndyg ben aseptine kullanıyorum Marmaris’te yaşıyoruz malum güneşte yakıyo valla alerji falan yapmadı bütçeme uygundu aldm
kursadsrkndyg Balbebek_Egemen aseptine hic debk gelmedin en cok maruz kalan sizsiniz siz dha iyi bilirsinz :)
Balbebek_Egemen kursadsrkndyg nerde yaşıyosun ben ankaradan aldım ve memlunum kullanıyorum alerji falan yapmadı mustela yı tavsiye ettiler ama mustela 100 milyon ve bana çok fazla geldi internetten bak cire aseptine sun baby