Merhaba anneler bebeğim üç buçuk aylık ne zamandır mama reddi yaşıyoruz bir saat uğraşıyorum emxin diye anca öyle emiyor normalde Philips kullanıyordum nuk biberon vardı evde onu verdim pat diye tuttu bitirdi bu bebisler değişiklikten hoşlanıyor olabilir geçen ayda aynidinin tam tersini yapmıştı nuktan sıkılmıştı philipsi verdim onunla içti böyle degise degise ilerlicem sizde de ise yarar belki bizde ise yariyor