mnkbbgm Burnu çok dolu imkansız temizletmiyir morarana kadar ağlıyor bu yüzden emmiyor uyumuyir nasıl temizliyorsunuz doktora mi götüreyim
Mom356 mnkbbgm bizimde öyle götürdüm izotonikli su verdi ama hala aynı öksürük olursa getir dedi bana
Denzali33 mnkbbgm burun pompası var çok işe yarıyor resmen burnunu boşaltıyor ancak öyle uyuyor sütünü içiyor . Eczanede var turuncudur
Deleted12 mnkbbgm aspiratörle temizliyorum. Sen aspiratör kullanmıyor muhsin yoksa aspiratorude mi istemiyor.
mnkbbgm Mom356 Nefes alamıyor ki gotirsem mi geçen gotirdum hırıltı vardı bol bol temizle dedi ama temizletse bı
Sim-ya mnkbbgm ağlasa da temizleyin bizimki de ağlıyordu eşim tuttu ben temizledim çünkü akıntı burunda genizde kalırsa orta kulak iltihabı yapar dedi doktor… çok geçmiş olsun
Denzali33 mnkbbgm benim söylediğimi alsan asla pişman olmazsın diğerini de kullandım kendi ağzınla cekiyprsun saçma sapan bişey
Denzali33 mnkbbgm bak Google de burun pompası turuncu diye ya görseller de çıkacak gidip on eczaneden al
mnkbbgm Deleted12 Aspiratör ile tenziliyorum normalde ama 2 gündür çok dolu ve kuruyor temizlettmedigi için serum fizyolojik bile ağla ağla zor bela damlatiyorum
cagankusunannesiii mnkbbgm her gün serum fizyolojikle temizliyorum aspiratör asla önermiyorum dedi yenidoğan doktoru onu hiç kullanmadım ben
Hum34 Serum fizyolojik ve bir aspiratör kullanıyorum. 5 saniyede açılıyor burnu. Aspiratörü bulandan Allah razı olsun. Takıyorum elektrik süpürgesine hemen çekiyor ne var ne yok. Almak isteyen için de link ekledim. Bütün bebekli anneler almalı bence. https://ty.gl/bcqg8ilm