yigitinanneesii sigara içen bi kişinin tamamen dezenfekte olmadan bebeği kucağına almaması gerek. Arkadaşımın kızı da öksürüyodu evde bi tek baba sigara içiyo balkonda dr. sigaradan sonra duş alman gerek demişti. Bende içiyorum ama kızımı uyuttuktan sonra. Sonra da elimiz yüzümü yıkıyorum dişlerimi fırçalıyorum üzerimi değiştiriyorum. Lütfen dikkat edin.kvalidenize de söyleyin.