Kızlar günaydın . Tam 1 haftadır şiddetli bel ağrısı çekiyorum . Böyle bildiğiniz 2 büklüm oldum dik duramıyodum . Hastaneye gittim bi krem verdi ama hiç bi işe yaramadı . Annemde at kestanesi kremi varmış onu sürdü bol bol . Bu sabah uyandığmda kızımın altının pişik olduğunu ve kakasının siyah olduğunu gördüm acaba sütümden geçmiş midir ki ? İnternetten baktım emziren annelere önerilmiyomuş meğerse krem . Kızım önümüzdeki ay 2 yaşına girecek bu arada .