Arkadaşlar merhabalar. Oğlum şuan 27 aylık kademeli olarak özellikle anlatıp konuşarak yavaş yavaş emzirmeyi bıraktık. Şükür Allah a bu zaman a kadar emzirdim… 2 gün oldu keseli. Geceleri uyurken arıyor ama cok fazla yordgmz icin uyku daha ağır basıyor uyuyor kendisi 😊 şimdi sorum şu… Benim göğsümün birtanesi şişti… Şuan icin sadece sertleşme ve şişlik var.. Ateş vs yok.. Ben ne yapıcam şimdi. Kendim sağım yapsam olur mu.. Veya vücut kendi kendine mi cekicek o sütü… Aydınlatırsanz cok mutlu olurum arkadaşlar teşekkürler🌸