Sedagmlksz diyelim ki emzirdiniz sonraki emzirmede yine o göğüsten başlayın, böylece arkada kalan yağlı sütü de içmiş olur (önce sulu süt gelir sonra yağlı süt gelir) 2 emme de göğüs boşalır. Siz sıkınca gelse bile az geliyor, bebeğin ağzını doldurmuyor o gelen süt..