Bebeğim 4 buçuk aylık genel olarak ağlak huysuz birde atak zamanlarıydı alt dişinin biri patlamış çok sıkıntılı zamanları oldu ama ben diş olabileceğini düşünmemiştim dün gece de uykusunda çok ağladı yanındaki dişi patlamış sorum şu; şimdi asıl can yakan bebeği huysuz eden süreç bu dişler iyice belirginleşirken mi yoksa patlayana kadar olan zaman mı?