PamirVefa canım göbek fıtığıysa kendiliğinden geçer. Bebeğe hiç bir sıkıntısı yok demişti sadece arada morarmayla birlikte eğer bastığında içine girmiyorsa getir demişti doktorumuz. Ama çok şükür öyle bir sorunumuz olmadı ve 3 aylık olduğunda kendiliğinden geçecektir sakın eski yöntemleri de deneme. Doktorumuz kesinlikle dokunmayın demişti eskiden para falan bağlayan varmış ona istinaden söyledi ki zaten bilmiyordum öyle birşeyi, bilseydim bile cesaret edemezdim valla.