Hum34 Şişlik ( top gibi eline bir şeyler gelecektir) varsa evet mastitsiniz. Eğer yeni olduysanız hemen sağım yapın ve bebeğinizi ters emzirin. Kanalları açmanız lazım. Duş yaparken, tarakla göğsünüzü tarayın.
yigitinanneesii Hum34 benim göğsümün üstünde yuvarlak top gibi bişey var ve göğsümün uçları çatladı mastit miyim ?
Hum34 Ozge04858 emzirdiğiniz yönün tam tersine emzireceksiniz. Sağ göğsünüzü soldan emzirin. Kafası tam tersine gelsin. Yastık yardımı ile yapabilirsini. Çok güzel açıyor göğüsü.
Asliberen Canım birde göğüs deki bütün sütü bosaltman lazım ister sağ ister emzir ama bitmesi gerekiyor o göğüs deki sütün. Yoksa gecmez