Günaydın herkese. hamile iken korona geçirmiştim Koronadan sonra tüm vücudumda kabarcıklar olustu. Cildiye ateşli hastalığa bağlı ürtiker(kurdeşen) tanısı koydu. Kadın doğum doktoru ve cildiye doktoru allerset yazdi. Hamile iken kullandım ve geçti. Su an tekrar hasta oldum pazartesi günü. Delta varyantı olabilirmiş ve bugün yine ayni şekilde kabarcıklar oluştu kaşınıyor. Yüzüm ellerim o kadar kötü ki duramıyorum. İlçede oturuyoruz özel hastane de ciddiye doktoru yok lHaftasonu olduğu için devlette zaten yok. Çocuk doktorumuza yazdık ama bilir mi bilmiyorum Allerset içince geçecek muhtemelen ama emzirirken kullanılabilir mi bu ilaç. Kullanan var mı yazarsa sevinirim