Yclll Oğlumu emzirmeyi bırakalı 5 ay oldu ama iki göğsümden de sıktığım zaman sarı renkte süt geliyor bu normal mi acaba 😕
Ysg0 Yclll ben hastanede çalışıyordum hastalar göğsümü sıktığım zaman sıvı geliyor şikayeti ile geliyorlardı doktorda sıkarsan gelmesi normal, sıkmadığın zaman da gelmesi anormal derdi. Siz içinizin rahat etmesi için bir doktora danışın 🤗💐
Serrax Yclll çok ilginç ama genelde bu zamana kadar kesilmesi lazım bilemedim canım. Şişip mastit olmuyorsan elleme hiç sürekli olacak değil ya