Günaydın kızlar 9aylık bi oglum var 2 gündür gece hiç düzenimiz kalmadı beşiğine koyduğum anda ağlamaya başlıyor ve artık dermanım kalmıyor 2 gevedir bizimle yatıyo ama yataga girdiği an ne ağlıyo ne dönüp uyanıyo bu durumda olanlar nr gibi bir yol izlediler acaba