Kubrakoc06 Kızlar bir kaç aydır çalışmaya başladım iş yermde sütümü sağıyordum ancak süt sağma sürem uzamaya başlayınca sorun olmaya başladı ve artık sağamıyorum. Akşam 7 de sağıyorum 9da bebeğimi emzirip uyutuyorum bir de gece ve sabah 8 de emzirebiliyorum. Şu an sütüm yok denecek kadar az tekrar çoğalır mı ne yapmalıyım ?
Birceninannesi Kubrakoc06 yorgunluktan stresten azalmış olabilir mi? Kızım 10.5 aylık gündüz 3 kez emiyo toplamda ama sütüm var azalmadı. Gece emzirmeleri sütü çok arttırıyo ona devam edin mutlaka, bol sıvı alın, mümkün oldukça da dinlenin dönemsel olabilir belki
PamirVefa Kubrakoc06 bnm sütüm dolmuyordu stres yaptım gelmiyordu bu forumlarda Brewer’s yearst vitamin B12 diye bira mayası var harika sadece onu ve su iç gerçekten doluyor ve bebekle ten teması kur
Gnl-2209 Merhaba milk tea çayları var ve rezene içmelisiniz birde sudum azaldı demeyin yetiyor geliyor diye düşünün benim de öyle olmuştu çalıştığım için sağmak zorunda kaldım ve bol bol rezene çayı ve fındık yoğurt badem her şey yedim çok şükür şuan da
Aralidnak Kubrakoc06 bir saat sağım süresi çok uzun, onun yerine ne çıkarsa çıksın 2-3 saatte bir 10-15dk sağım yapın. Sütünüz hemen artar ne kadar uyarı o kadar süt
Kubrakoc06 Birceninannesi önceden düzenli şekilde sağardım şu an 7-8 saat sağamıyorum bu yüzden diye düşünüyorum ama birde dediklerinizi deneyeceğim teşekkür ederim ☺️
Kubrakoc06 PamirVefa bira mayasını nasıl tüketebilirim birde internetten baktığımda üzerinde kedi köpek resmî olan bi tablet var o mu acaba
Melis84 Öncelikle süt üretimi beyinde başlar. Bebeğinizi emZirp doyuracağınıza inanın. ✅ solgar bira mayası tableti ✅ısırgan otu çayı. Poşet değil kurutulmuş alıp büyük boy french presste demliyorum 2 büyük fincan kadar olmuş oluyor. ✅migrosta satılan doğadan emziren anne çayı günde 2 kez. ✅vitaminica malt toZu ( bunu yulaf lapama karıştırıp yiyorum çok güzel süt yapıyor ) ✅bol yeşillik 🥬 ✅kg sorununuz yok ise her gün bulgur pilavı ya da kısır.
PamirVefa Kubrakoc06 yok üzerinde sadece Brewer’s yearst vitamin B12 yazıyor ben eczaneden aldım tablet şeklinde