Tubafadime Prensesannesi02 bemde kalkamiyorum geven hafta hep kalkar emzirir yatirirdim onun uyanmasini beklemezdim ama simdi bu hafta cok yorgunum ondanmidir nedir kalkamiyorum
Tubafadime Maviyesil121212 yaa ne guzel canim valla bende ondan endişe ediyorum azalirmi cok sucluyorum kendimi zaten suandada az
Tubafadime Seydag11 yaa ay insallah bizimde bi sikintimiz olmamistir. Daha 5 gün var asisina kontrolüne bakalim ins herşey yolundadirda ben endişe ettigimle kaliyorumdur.
simgesell Ben 40 günden sonra gece uyandirmadim doktorum uyandırma o artık kendi uyancak acıkınca dedi bazen 4 saat uyuduğu oluyor şuan 2 ay 18 günlük
Charlzey Benim doktorum 10 gün sonra demişti artık geceleri uyandırma gece uykusu büyüme hormonu için önemli demişti. Uyuduğu kadar uyusun uykusunu bölme dedi. Bebeğiniz acıkınca uyanır zaten 2 aylık baya büyümüş bişey olmaz.
sevimeyuboglu61 Tubafadime bence sütünüzün azalmasını dert etmeyin gece de bırakın uyusun, iki saatte bir uyanınca ona alırşırsa ileride uyumama problemi olacaktır