Bende aynı sekilde sezeryan dogum yaptım ve dogumdan sonra cok fazla oluyor adet kanamam cocuk bezi koyuyorum o derece ve önceden 4 günde biten adetim simdi 7-8 günde bitiyor..dogumdan sonra da 46. Gün kanamam kesildi 2 hafta sonra da adet olmaya basladım..bi sıkıntım yok ama bazı bayanların dogumdan sonra böle olabiliyormus değişiyormus öle duymustum canım