Merhaba anneler 7 aylık oğlum var saat 22:00 23:00 sularında uyuyor herşey gayet iyi saaat 04.00 gördüğünde sanki etleri pörçük pörçük koparılıyormuş gibi ağlıyor gün içinde 10 dk 4 kez falan uyuyor bu gece ağlamaları ömrümden ömür aldı Allah aşkına böyle bir sıkıntı yaşayan var mı