Melike148 Canım bizde 2 ay 5 günlüguz. Öncelikle bir rutin yap bebegin o rutinden sonra uyuyacagini bilsin( masaj, ninni şarkı, pışpış, banyo, vb). 2 aylik küçük ne anlar deme anlıyorlar vallahi. Bizimki sabah kalkar beslenir gazı cikar kakasını yapar bir genelde vakit geçer bi uyur. Uyumaya geçtiğini benim pış pıs dememle anlıyor o da moda geciyor. Öğlen yine uyanir beslenme gaz alt degisme biraz vakit geçirme ve uykuya gecis. Aksam üzeri uyanır bazen yine aynıları birde bazen dışarı hava aldırırız bebek arabasinda eve gelir ve uyur. Saat 22-23 gibi ise yine ayni rutinler tabi aradaki öpüşüp koklayıp vakit gecirmeler falan filan var. Sonraya uyuyunca gece kalkmiyor artık bende uyandirmiyorum çok acikirsa kipirdanip hafif mırildaniyor uykuda besliyorum. Sabaha kadar yatiyor. Bezide çok ıslak degilse ellemiyorum uyku kalitesi bozulmasin diye. Zaten çok rahatsız olsalar uyanırlar merak etme. Birde tavsiyem hep aynı sekilde uyut aynı duzenle yoksa uykuya geçişi anlamaz 🥰