İyi geceler kızlar Eylül ün ilk haftası işe başlayacağım kızım 5 buçuk aylık olmuş olacak ama içim bir tuhaf sadece beni emiyor ve sütü asla biberonla kabul etmiyor😔 çok üzülüyorum kaşıkla bardakla beslenmesini bir şekilde halledecegiz ama gün içinde memeyi çok arar mı acaba ağlar mı? Yada zamanla memeyi bırakır mı elimden geldiği kadar sağıp bırakacağım gündüzleri akşam eve geldikten sonra da emziririm sürekli sabah gitmeden emzirmeyi düşünüyorum tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim ben olmayacağım için bir süre sonra biberona alışır mı sizce başka markalar deneyeyim mi? Avent almıştım ve ara ara veriyordum içiyordu bir anda bıraktı bu bir süreç mi biberona geri döner mi çok korkuyorum ben yokken biberonu red eder aç kalır diye