[silindi] İyi geceler kızlar tatile 2 hafta kaldı bildiğiniz yada duydugunuz adet geciktirecek doğal yöntemler var mı? sizce ilaç kullanmalı mıyım yada başka alternatif ne varsa
ipegin_annesi [silindi] Ben ilaç kullandım eczaneye söyleyince zaten bı tek o marka varmış geciktirici hap .
Bao [silindi] tampon kullanmak en doğrusu bence. Düzgün takarsanız ve sık değiştirirseniz hiç bir sorun olmaz.
Petiloo İyi geceler 🌸 Doğal yöntem hiç duymadım☺️ İlaç olarak Hap biliyorum sadecee. Düğün de kullanmak zorunda kalmıştım. Yine de üstte kalsın. Şimdiden iyi eğlenceler, benim yerime de gezinnn🤗💐
jap [silindi] kullanıyorum her ay. Pedler bikaç gün sonra kaşıntı kızarıklık yapıyo. Kanamam azalınca tampon kullanıyorum. Sızıntı yapmıyo. Tamponlarında boyutları var. Yoğun günler için olanı var normal olanı var. Denizde sık sık değiştirmeniz daha sağlıklı olur
Kubrakayra [silindi] çubuk tarçını suya koyun 4-5 ya da daha fazla bekletin için . Limonlu suda geciktiriyor.