kızlar oğlumu biberonla sütü sağıp besliyorum. 3 saatte bir besleniyor gündüz 100 120 arası zoraki. akşam 19.00 22.00 ve en son gece 12 ile 01.00 arası veriyorum yatıyorum.akşam 9 da uyumuş oluyor gece uyanmıyor. sabah 6da kalkıyorum veriyorum 120 gene sonra 4 saat asla içmek istemiyor. sizce gece beslenmemiz nasıl acaba azmı yeni başladım böyle yapmaya