canana Kızlar oğlum 15 aylık. 6 tane dişi var. En son dişi mayısta çıkmıştı. O günden beri hiç dişi çıkmadı. Bu durağanlık normal mi? Azılar gelecek gibi ama kaç aydır beklemedeyim bilemedim
Sibel8Duru canana gayet normal kızımın da 6 ya da 8 dişten sonra 4-5 ay çıkmadı sonra hepsi ardışık çıktı 16 dişi var şu an
Aliveannesiiii canana bence hepsi bir anda çıkacak😅 bende 4.5aydan beri diş diş diye bekledim 10.ayında 6sı birden çıktı şimdi 13aylık sizin ki gibi daha yok bence birkaç ay daha olmayıp yine aynı anda çıkarıcak gibime geliyor🤷🏻♀️
canana Minikprenses_1 gerçi bizim ilk dişi 8,5 aylıkken çıkmıştı. Geçti yani ama bilemedim. Son diş çıkalı 3-4 ay oldu nerdeyse 😅