Kızım 2 ay 16 günlük doğum kilosu 2900 ama sarılık geçirdiği için 2400 e düşmüştü şuanda 5090 gram 58 cm boyu baş çevresi 37.2 doktor takibe alıcaz dedi internetten araştırdım mikrosefali yazıyor bebeği böyle olup sağlıklı olan var mı aklımı yemek üzereyim