O dert bizdede 3.aydan beri devam ediyor ne biberon ne mama herşeyi denedim şuan 10 aylık ama gel bana sor resöen 7 aydır yedirene kadar kan ter içinde kalıyorum ek gıdası oturunca göbek atmıştım artık gerisini siz düşünün kimi bebek içmek istemiyor hele benim ki gibi anne sütünden sonra hiç istemiyor oturup ağladığımı bilirim ama çağre bulamadım