DefneNil_ Ya aslında ben mecburen açıyorum bazen. Mesela afedersiniz wcye girerken yalnız kalıyo açıyorum durmuyo çünkü. Ya da yemek yedirirken 😭😭 ama keşke evde benden başka birie olsa, annem fln olsa bazen çocuğum yalnız kalcak diye en azından wcye giderken açmasam diyorum.