Zeynepugur 5 aylık açmıyorum. Gün boyu aktivite, oyun,kitap,banyo,banyo sonrası bakım evi gezme sokağa bakma dışarıda dolaşma vs yaptırıyorum. Benimki de çabuk sıkılıyor. Bende mi sıkıldım veya kolum mu ağrıdı. Evde sling dışarıda kanguru ile geziyorum. Pahalı şeyler de değil ama iş görüyor. Sizden aşırı deneyimli olduğumdan değil elbette ama zaten genelde herkes aynı seylerden şikayetçi mevzu çözüm üretmek. Bence izletmeyin.