Esen19 Merhabalar bebeğinizin kulağını kaç aylıkken delirdiniz Bi çok yerde okudum 4 yaş yazıyor ama 1 yaşına gelecek kızım karar veremedim
1prens1prensess Esen19 sağlık ocağındaki ebeye sormuştum illa çok deldirmek istiyorsan 6 ay aşısını bekle demişti gümüşcülere sordum hepsife 6 ay aşısını yaptır öyle dedi kuyumcularda 1 yaşından sonra dedi
Kuzum2122 Esen19 ben 3 aylıkken deldirdkm doktorumuzdan izin alarak ve iyiki deldirmisim hiç pişman degilim
asellina20 Esen19 1 yaşından sonra deliyor eczane. Hatta bende deldim kulak çalışırken ama inanın dayanamıyordum o ağlamalarına ya içim cız ediyordu böyle
Pankek Esen19 Ben hiç deldirmeme taraftarıyım. Tıbbı açıdan zorunlu olmayan nedenler yüzünden çocuğumun canını yakmamayı, onu ağlatmamayı tercih ediyorum. Büyüyünce gider kendi deldirir istiyorsa. Onun bedeni, onun kararı
zeyzey77 Esen19 Bizim tanıdık kuyumcu var eskiden kulak deliyordu sonra bıraktı. İlk ona sormuştuk kulak memesine bakıp daha erken 2 yaşından sonra deldirin dedi. Sağlık ocağında da ebeye sordum ne zaman deldirelim diye. Kulak yapısı gelişimini 2 yaşında tamamlar 2 yaşından sonra deldirin o zaman sorun olmaz dedi. 25-26 aylık filandi deldirdim . Bir de eczaneden krem aldım kulağını deldirdim antibiyotikli krem varmış diye o şekilde krem aldık . Her krem sürerken küpe yapismasin diye krem sürüp kupeyi çevirdim . İlk zamanlar acıyor diye çok ağladı. O yüzden keşke deldirmeseydim dediğim oldu. İlk deldirirken hiç aglamadi ama sonradan acıyor dedi sürekli
Tatlim Esen19 kızım yok ama olsaydı da hiç deldirmezdim. Büyüyünce buna kendisi karar versin isterdim . Ben ilk doğduğum gün delmisler hem de iğneyle . 🤦🏻♀️