Merhabalar kızlar , bebeğim 7. Ayına girecek ama maalesef doğduğundan beri memede huzursuzdu ilk reflü sonra idrar yolu enfeksiyonu derken doğduğundan beri memede ağlayarak emiyordu kilo alımı da çok yavaş olunca 4. Ay kontrolünde hiç kilo almayınca mamaya başladık ilk şırınga ile verirken sonra biberonla vermeye başladık bu iki haftaya kadar sorun yoktu 2 haftadır memeye kafasını çevirmeye başladı 4 gündürde hiç emmiyor göğüslerim süt doluyken emzirmek istiyorum ilk bebeğim doğduğundan beri mama içmişti kızımda bu duyguyu doya doya tadmak istiyordum ama nasip olmadı bebeğinizi tekrar memeye nasıl döndürdünüz nasıl bir yol izlemeyelim tecrübeli anneler bilginize ihtiyacım var. Şimdiden çok teşekkür ederim 🌼