Bilgosunannesi Merhaba anneler bugün kızımın 6.ay göz muayenesi vardı ve doktor her iki gözde toplamda 2numara olacak şekilde astigmat ve miyop olduğunu söyledi var mı aynı durumu yaşayanlar aramızda, nasıl bir yol izlediniz
Cheddar Bilgosunannesi benim kızımda astigmat-miyop bir de sol gözde dışa kayma oluyor. 7.aydan beri gözlük kullanıyoruz şuan iki yaşında. 1,75 bizimkinin göz numarası. Kayma için sanırım ameliyat olacak eylülde gideceğiz doktora bakalım. Mutlaka düzenli gözlük kullanın numarası ilerlemesin. Miyop kusuru hayatı boyunca oluyomuş. Önemli olan ilerlememesi. Geçmiş olsun
Bilgosunannesi Cheddar çok geçmiş olsun size de. Doktor refleksleri kuvvetli göz tembelliği yapmaz o yüzden gözlük yazmıyorum ama 1 yaş kontrolünde artmış olursa gözlük yazarım dedi. Başka bir doktordan randevu aldım bakalım o nasıl bir yol izletecek
Cheddar Bilgosunannesi bence yanlış yönlendirme olmuş çünkü bizim iki ay boşluğumuz oldu takmak istemedi 1 yaşına gelince o ara 0.25 daha attı gözü. Göz tembelliği alakası yok gözlüğün benim kızımda da yok tembellik numarasının ilerlememesi için veriliyor. Mutlaka pediatri başka bi göz doktoruna götürün bence 🙏