Kelebeek28 Splash-Splash-Love bi pasta yaptırsam bana 300 tl fiyat söylediler en aşagı o da bende maket pasta aldım en azından komple satabilirim diye
Splash-Splash-Love Kelebeek28 Anladım maket pasta çokta gerekli değil gibi ama konseptinizi çok beğendim 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Zynp26- Cok pahali ben full konsep 170 liraya aldim 400 lira yahu insaf biraz uygun verin ihtiyac sahibi olan arkadaş larimiz belki alir
Aslmra80 Kelebeek28 bende yapacağım kızıma doğum günü görsel olarak bundan daha iyi diyebilirim sizin verdiğiniz fiyatı aldım sizin ki ikinci el oluyor bence biraz pahali
ikizbabymom Kelebeek28 doğum günü malzemeleri satan yerler piyasadan daha pahalıya satıyo helyumlu bi balon 20 tl mesela ama 3.5 tlye satan yerler var o yüzden size pahalıya mâl olmuştur
Kelebeek28 ikizbabymom evet pahalıya mal olmuş ben sadece one yazılı kutulara 70 tl ye yakın aldım yani büssürü şey var toplayınca baya tutuyor
ikizbabymom Kelebeek28 siz pahalıya mâl etmişsiniz ama bunun yarı fiyatına temin edilebilir yine de konseptiniz çok güzel olmuş
1prens1prensess Kelebeek28 fiyat bence çok fazla internetlerd ful paketler 70 80 tl bulduğum içinde deidğiniz bir çok şey var kutafei taş çatlasın 100 tutsa 200 tl diyelim direk bide siz kullanışmış şeye 400 diyorsunuz
Usengeccanee Kelebeek28 elbisenin fiyatı 130 TL ayakkabı badana hepsi dahil kızıma yaptırdim bnede doğum günü için kargoda hazır kalan diğer şeylerde 270 TL tutuyor yani bence çok pahalı bunlar o kadar etmez pekte şaşalı şeyler yok aralarında ve 2.el olmuş oluyor çok fazla fiyat çıkarmışsıniz kusura bakmayın PARTİ DUKKANIM DİYE Bİ SİTE var googleden bakabilirsiniz çok güzel şeyler var ve daha uygun daha şık alişveris yapmak isteyenlere öneri..
aslinaa Yani sıfırı yenisi bile bu kadar tutmuyor bende kızıma doğum günü icin konsept bakıyorum hiç bu fiyata görmedim daha..
nurelem Kelebeek28 gerçekten cok pahalı , balonun kaçı kaç kuruş ki, maket pasta da daha uygun fiyatlılar var , 200 lira verişte maket pasta asla almam mis gibi pastaları yemek varken.. 400 liraya cafede doğum günü yaparım daha iyi.