Merhaba güzel anneler oğlum dokuz aylık bugün akşam üstü biraz oksurdu ve sanki seside kısık çok bağırıyor ondan mı diyorum ama hep bağırıyor zaten öksürük biraz ıhlamur verince geçti ama sesi hala kısık gibi ve arada yine öksürük var hasta mı oldu acaba yada ne yapmalıyım tecrübesi olan yardım edebilir mi lütfen